Intervju

Hejsan alla ointresserade icke-läsare! Just nu befinner jag mig hemma hos min kompis Michelle, och vi lyssnar på Queens. Jag ville visa ovetane Michelle hur dom lät. Hon kände dock igen We will rock you. Vem känner inte igen den. Michelle sitter och vickar huvudet åt Linkin parks Leave out all the rest, som också är soundtrack till Twilight. Jag anar att det är därför hon gillar den. Fy på Michelle.
Michelles kommentar: Varför det? >:(

Så nu har jag bestämt mig för att förlänga inlägget med hjälp av mina kunskaper i intervjuarstik. Jag tänker nu intervjua Michelle med lite enkla frågor. Tjock text är Michelle, tunn är jag. Önska mig lycka till! ;)


Hej Michelle!


Heej! ^.^


Vad gör du just nu?


Jag övertalar dig om att få skriva själv när jag pratar under intervjun =D


Du går ifrån ämnet. Så hur känns det att äntligen ha ett rätt så städat rum?


STÄDAT??!! em... Jag får väl säga att jag älskar mitt städade liv.


Det var väl bra det. :) Så vad gillar du att göra på fritiden nu när du har läst ut Twilight böckerna?



För det första: Jag gillar inte den där låten (Läs ovanför intervjun) för att den finns med i twilight!!! Och för det andra: Jag gillar att läsa andra böcker också. JAG ÄLSKAR ATT LÄSA!!! ;)


Det är du inte ensam om lilla Michelle. Så hur är det med ditt artistiska sinne? Spelar du till exempel något instrument?


Det vet du ju redan att jag gör Bea! Jag spelar ju piano!! Och förresten... Har jag ett artistiskt sinne?? o.o''


... Jag tänker inte svara på den frågan, utan vi går vidare direkt! Hm... *Funderar* Föredrar du att sitta inomhus eller utomhus?


Det beror på vädret... Och ibland vill jag bara vara ensam. Det är mycket lättare att tänka då.


Jaha!
Då går jag väl då. :(


NEEJ!!! Jag menade inte så!! Jag sa bara ibland!!! Inte nu... Nu vill inte jag vara ensam!


Okej då. :))

 

Sen avbröt jag intervjun för att det var hennes tur att intervjua mig på hennes blogg (www.sweetypea.blogg.se).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0